星期二, 7月 03, 2007

TAG 中~

::::遊戲規則:::::
試說明5項你最想要的生日禮物或者聖誕禮物和點名10名網友不能有重覆AND 順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了

我最想收到既生日禮物:
1: 身體健康,做極唔攰
2: 聰明啲,因為真係好蠢
3: 開朗啲,睇開啲,心胸廣闊啲
4: 唔奢望個個因為我開心,期望個個唔會因我唔開心
5: 想乜嘢想有乜嘢

1. 點你的人是誰?
 cody 咯~

2. 你跟他是甚麼關係?
 佢原本係我「工人」,之後做咗我師兄,跟住大家做咗「電話之友」

3. 寫出你對他的5個好印象?
 好整齊、有自信心(對自己畫啲嘢)、幫人、大食唔肥(哈哈~~黑洞人~都係好印象~)、孝順

4. 他對你做過最深刻的事 ... ?
 幫我趕哂啲稿

5. 他跟你說過最深刻的說話?
 X街~ (話我架!依為佢唔講粗口,點知..... )

6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
 鐘意畫畫、有理想

7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?
 好煩、成日打沉人哋

8. 現在你最想他對你做的一件事
 請我食蛋治~

9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
 白痴仔、無自信、十級怨婦、精神病人

10. 自己想成為的理想類型是?
  聰明,有內涵、識多啲嘢

11. 給關心自己喜歡自己的人大喊一句吧:
  其實有無哩個人架?咁不如喊哩句:「我唔知你喜歡我呀,可唔可以著跡啲喜歡我呀!」

12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人
  (稍後才做哩題~)

0 Comments:

發佈留言

<< Home