星期一, 12月 27, 2004

興奮憂鬱症

經過今天,發覺可能患了「興奮憂鬱症」自己,哈哈?個病名都夠經典了。看過了一些簡介,有些都幾中point,post出來幫下自己又幫下人啦!
憂鬱的心理症狀
不快心情,揮之不去 (都幾啦,日日都好似就0黎M咁,好死煩)
苦悶無聊,對事物只覺無趣 (有好多野未做,但唔想去開始,係懶定係藉口?!)
無法享受生活 (一時時,近來大時大節覺得好係!人多的地方,更難享受「生活」)
淺易的決定亦難以作出 (中呀,有時只不過是二擇其一,我都很難才可做決定)
極度疲倦 (老啦,無辦法啦!)
內心激動、不安 (眼淚可以無時無刻咇到出來,無需演技搭夠)
失掉自信 (樣醜、人肥、無腦、做野唔得、畫畫唔得、人際唔掂、讀書唔掂)
但覺無用、不足和絕望 (無話可說!)
心情煩躁、易怒 (細佬、Daddy同陳先生受哂,對唔住)
想到自殺 (幸好,暫時未!)

憂鬱的身體症狀
消瘦、無胃口 (哈哈??睇見都開心,但係我好好胃口)
難於入睡 (一時時,有時發夢見到媽咪,之後就訓得唔好)
早醒 (日日六點起身,都早醒?)
便秘 (唔,好尷尬添,不過係呀)
對性失去興致 (嘩,可能?!)

躁狂的徵狀
非常開心和興奮 (睇下0的乜野人,俾0的野feedback我啦)
對你樂觀態度持異議的人,會令你不滿 (係,我認我小氣)
精力旺盛 (一時時啦,有時發癲真係幾得人驚)
無法或不願入睡 (有時無野做,但係在極度抗奮的情況下,會好夜都唔訓)
自覺滿有嶄新思維和創意無限 (開會時會有咁0既感覺)
自覺地位昭彰,高人一等 (睇下對住邊個呢!)
聽到別人聽不到的說話 (好鬼異呀)

其他人會留心到你的躁狂:
思想飛躍,念頭快速地接二連三 (俗稱:short short 地)
策劃鴻圖偉略,不切實際 (成日俾陳先生話0家啦)
主動活躍,極之迅速靈活 (er…….唔清楚)
行徑怪異 (極之有可能)
說話輕快,甚至叫人覺得不知所謂 (不知所謂,可能就係大家俾我的評價)
衝動作出奇怪的決定,有時帶來災難性的後果 (2003年嘗試過了,真的帶來「災難性的後果」)
過度疏爽地用錢 (嘻嘻,實不相瞞)
對性變得隨便 (點為之隨便?多過一個呀?)

0 Comments:

發佈留言

<< Home